شرایط عمومی پذیرش دستگاه

 

-بازدید و عیب یابی برای تمامی مشتریانی که دستگاه خودرا از طریق سیستم حمل و نقل ( پست ،تیپاکس،باربری) به دست ما میرسانند رایگان خواهد بود. این اقدام در جهت پوشش هزینه حمل و نقل مشتریان عزیز شهرستانی صورت گرفته و در خصوص کلیه  مراجعات حضوری مبلغ 30 هزار تومان بصورت پیش پرداخت دریافت میگردد که قابل عودت نمیباشد. (این مبلغ بابت مدت زمان صرف شده در جهت باز و بست صحیح و عیب یابی ،دریافت میگردد)

 

-مدت زمان عیب یابی و اعلام هزینه بین 2 تا 4 روز کاری از تاریخ وصول و پذیرش دستگاه میباشد.(بدون احتساب تعطیلات)

 

 -بدلیل نوسانات ارزی ، قیمت اعلام شده تنها به مدت 4 روز کاری معتبر میباشد. (بدون احتساب تعطیلات)

 

-تعمیر تجهیزات گران قیمت پر هزینه صرفا بعد از هماهنگی و دریافت وجه انجام خواهد شد.

 

-از پذیرش دستگاه باز شده ، دستکاری شده و ناقص بصورت تعمیر عادی معذوریم و صرفا تحت عنوان پروژه بازسازی پذیرش خواهد شد که نیازمند صرف زمان و هزینه بیشتری نسبت به تعمیر عادی میباشد. چرا که بر این اصل معتقدیم که کارکرد بی نقص یک دستگاه در گرو عملکرد دقیق همه اجزا آن میباشد و در چنین مواردی همه قسمتها ، بایستی مجددا بازبینی ، تعمیر و تنظیم گردند.

 

-به مدت 30 روز از تاریخ پذیرش، امانت دار دستگاه شما هستیم و پس از آن مسئولیتی در قبال آن نخواهیم داشت.البته در خصوص تجهیزات نیازمند قطعات سفارشی و یا باز طراحی این زمان تا 3 ماه قابل افزایش است.

-----------------------------------------------

خواهشمندیم به محض مشاهده نشانه های خرابی هر دستگاه الکترونیکی تمامی اتصالات برق و باطری را جدا نموده و از انجام اعمالی همچون جایگزینی فیوز با آمپر بالاتر و یا سیم خودداری فرمایید. لطفا توجه داشته باشید که سپردن هر دستگاهی به افراد فاقد صلاحیت میتواند ضرر و زیان هنگفتی را به شما تحمیل نماید.